party in my head

Fredag. Vilodag, sovalängedag, sökajobbdag, varavuxendag.
Ringt arbetsförmedlingen, sökt 7 nya jobb i fjällen (varav 2 av dem i vemdalen, älskar vemdalen mest)
Ikväll ska jag smutta på två öl hemma hos emma tillsammans med erica , pao och mattias. När dem går ut på krogen åker jag hem för tänker inte vara bakfull imorgon = värsta jag vet USCH blä fy buuuuurp.
Imorgon ska jag träna kl 10, Tabata på söndag, box på måndag och spinning på tisdag. Plus att jag börjar med den där jävla 30 day squat challenge som Linnéa lurat på mig. Min kropp kommer brinna av träningsvärk. Whatever lätt värt så trött på det dallrande fläsket och den fina dubbelhakan (plus de lite förstora melonerna som jag har hängandes och förstör min rygg och får mig att förlora på stegen när jag spelar fotboll med mina små kusiner)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0