vi tappade bort varandra mitt någonstans mitt emellan

Förbannar redan denna dag och klockan är bara 08. Hur som haver, ska kolla på skor, möbler och kläder och se fram imot de kommande diverse stockholmstripperna jag har framför mig. Den 7e september ska jag till Örebro och se min kusin spela. Den 2a september börjar jag plugga.  
Den 2a december ska jag förmodligen på silverstein. 
Sen finns det inte så mycket mer att vara glad över. 
Låg i Isaks knä igår, hade tända ljus och pratade om vedspisar vi ska ha i vårat hus samtidigt som han
pillade mig i håret. Ni som säger att vara singel är bättre än att ha en pojkvän, ni har fel. För hur det än någonsin är finns det åtminstonde en. En person av tusen miljarder, men fortfarande en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0