Hej världen

Åh. Är så fruktansvärt sugen på att skriva, rita och inreda. Min dator är hos mamma och jag har så svårt för att skriva för hand. Vill gärna rita men orkar liksom inte dra fram alla grejer såhär mitt i natten. Att inreda är egentligen inte det lättaste heller. 
Idag gjorde jag adressändring och är från och med 1 januari 2014 officiellt sambo med min Isak. Känns så otroligt bra och fint och overkligt. Sen kommer jag snart börja plugga och det känns som att livet sakta men säkert börjar reda ut sig igen. Om en vecka får jag träffa Emma igen också. Som jag saknat henne. Snart jul också. Älskar julen så mycket, speciellt dagen innan för har alltid sån bra känsla oavsett väder och vind. Nu tänker jag kolla lite mer på tv, röka och sedan krypa ner i sängen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0