vad jag vill ha just nu


Brimnes huvudgavel från Ikea. Perfekt förvaring till böcker och fina detaljer.
iPhone 5s. VARFÖR köpte jag en xperia z?? Funderar på att fösöka få iväg den så jag kan få ut en ny telefon på mitt gamla abonemag istället. Åh saknar iphone, emoijis och den perfekta storleken. Kanske helt enkelt får betala 399kr i månaden på en telefon jag inte kommer använda bara för att jag ska kunna ha en iphone.
Eller se om någon kan tänka sig att ta över min sony. Jag tänker iallfall ha en iphone igen.
Nikon D3100. Alltså varför sålde jag min systemis???? Saknar att fota så det gör ont i själen. Älskade att fota när jag var yngre, tog minst 50 bilder / dag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0