onsdagsmorgon

Idag klev jag upp pigg som en lärka (hahah lögn) kl 07. Vet ej varför men börjar få panik på den här jävla sängjäveln som får 2 av 15 på bekvämlighetsskalan. Tänker tvinga isak att vi ska köpa en ny säng när jag flyttat in hit annars kommer jag få sne ryggradd och ständiga smärtor i kroppen. Det positiva med sängen är att den faktiskt är skön att sitta i när man t.ex. spelar sims eller bara sitter med datorn. Och man kan sprida ut sina grejer för den är så stor. Men nog om det.
Jag har hunnit med att dricka kaffe (ofc, första jag gör när jag kliver upp, slår på kaffekokaren), ätit "frukost", morgonblossat och nyhetsmorgon en snabbis. Nu har jag setat med spotify och mina urbanears i ca 1h och skrikit med till dope av gaga. Låten faller perfekt i mitt bröströstläge. Och den är super bra.
Nu ska jag läsa bloggar sedan fortsätta på min bok om 1a världskriget som jag fick av mamma.
Här får ni en ca ett års gammal bild på mig. För jag har inget annat att lägga upp atm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0