ropar något högt

Hallå, jag existerar.
 
Har varit uppe sedan ca. 05:30 idag. Har druckit två koppar kaffe och sett en dokumentär om en man som hade en tiger som husdjur i en lägenhet i new york. Nu är det nyhetsmorgon, såklart.
På schemat idag står...ritprojekt, mysmiddag med isak sedan hem till Paulina. Imorgon åker jag och pappa till stockholm för att gå på historiska museeum och bo på hotell samt julhandla om tid finns. Så skönt att komma iväg ett slag. Glömma lite jobbigheter, såsom bortglömdhet och liknande. Snart julafton (39 dagar),snart nytt år. Ska bli så jävla skönt att lämna det här skit (men ack så bra) året bakom sig och börja om på ny kula. Blir sambo med Isak påriktigt fr.om. 1a januari (bra sak no.1 med 2014). Börjar plugga till lärare på högskolan dalarna (bra sak no.2 med 2014) jag kommer ha en förjävligt mycket bättre och stabilare ekonomi (bra sak no.3 med 2014) så ja det kommer bli en ordentlig omstart, och en välbehövlig sådan.
Nu ska jag återgå till mitt tvtittande, röka sedan börja på min julklappsteckning nummer 1 (när plånboken snålar så flödar kreativiteten).
Vill så gärna göra tre rosor på mitt högra ben ^
 

Kommentarer
Postat av: ida'

åhh, det skulle va super snyggt!

2013-11-17 @ 00:21:41
URL: http://www.idatommila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0