tidlöst tidsfördriv



Hade någon slags suit-up måndag igår (tog dock på mina rutiga pyjamasbyxor så fort jag kom innanför dörren). Idag har jag huvudvärk och har planerat resterande inköp inför jul. Allt från julklappar till julpynt och kort som jag tänker pyssla ihop själv till hela släkten (dvs. ca 776269 st kort) men jag gillar att pyssla så jag lider ej av att jag har stor släkt. Är så baksugen också, och vill köpa fina fat med glaskupor, våningbrickor och sånt men frågan är ju vad jag ska göra av allt jag bakar för jag tänker inte äta allt nu när jag verkligen försöker med träningen och Isak får inte äta medans jag bara lan dräggla bredvid. Men sånt löser väl sig. Är annars ganska humörblandad. Går från jätte glad till supertankspridd om vartannat och låter det vara så så länge.
Jävla långt inlägg, cred till dig som läste igenom detta. P O K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0