tog din lista mimz

50 feta frågor, vågar du? 

Utseende
1. vilken ögonfärg har du: Blåa, tror jag
2. hur lång är du: 173 långa centimeter
3. vilken hårfärg har du: Brunt, vill ha rött eller mörklila dock
4. långt eller kort hår?: Längsta jag har haft på länge
5. piercingar i ansiktet: Piercade läppen när jag var ynka 15, tog bort den när jag var 16 
6. vilken ögonfärg skulle du vilja ha: Mörkblåa/Bruna
7. hur lång skulle du vilja vara: Några centimeter kortare, kan inte ha klackar utan att bli skitlång
8. vilken hårfärg skulle du vilja ha: Rött eller mörklila, fast helst blont synd att jag inte passar i de..
9. vill du ha kort eller långt hår: Är faktiskt helt ok med min nuvarande längd
10. skulle du vilja ha piercingar: Jag har försökt fått min pojkväns "okej" gällande septum men nepp de blir inge

senaste du.
11. åt : Frukost
12. drack: Kaffe <33
13. du fick sms av och vad de stod: Isak skrev haha okej:) roligt:)    :)))))))) 

14. du skrev sms till och vad du skrev: Till isak: Mamma slutar sju så jag ger mig på att laga maten 

15. sa: "Ses ikväll Hejdå"

16. kramade: Babe
17. kysste: Isak
19. du spydde: minns inte riktigt, spyr aldrig typ
20. idag: What?

kärlek,
21. är du singel: Nope och glad för det
22. ditt förra förhållande va med: Christoffer
23. ditt längsta förhållande:  10 månader
24. med vem då: Chrille, 
25. när någon säger din första kärlek vem tänker du på då: MAT
26. vem var din första kärlek? Svår fråga, kan inte svara på det  
27. gillar du någon just nu: Ja, Isak, fast han älskar jag ju
28. hur många seriösa förhållanden har du haft: 2
29. vill du vara singel: Nej jag är "luckiest girl on the planet" tillsammans med isak 
30. vill du gifta dig i framtiden? Ja. Ett klassiskt bröllop i kyrkan med vit stor klänning, släkt, tårta och dans
31. Vad heter din nuvarande pojk/flickvän: Isak som om ni inte redan visste

vänskap
32. den som vet mest om dig: Emma och Ellinor
33. den vän som du har känt längst: Oj, jag har iprincip bara kontakt med de jag började umgås med i sjuan och framåt, men typ Kikki, Emma Ellinor och resten i 7F. 
34. allra bästa vän?: Alla mina vänner är mina bästisar
37. som bor långt ifrån dig: Emma bor i norge och mitt hjäta blöder
38. den du har mest minnen med: Måste nog säga Emma och Kikki
39. bra vän du inte träffar ofta: Emma, Emma och Erica
40. har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu: Ja.

övrigt,
41. musiksmak: Jag har alltid lyssnat på typ allt, just nu, eller sen jag blev tillsammans med min metal pojke är majoriteten av musiken metal/rock whatever, Sen är ADTR sleeping with sirens och libertines jag alltid lyssnar på.
42. sport du gillar: Handboll
44. har du någon gång hört att du sjunger bra: Ja. Och blir alltid lika glad
46. har du hört att du borde bli modell: HAHAHA den dagen den sorgen
47. något speciellt du alltid har på dig varje dag: Trosor samt silverarband
48. vem är mest galen i din klass?: Har ingen klass längre :(
49. brukar du sova med en nalle vid din sida? Om isak är en nalle så fine, då brukar jag det
50. vad tänker du på just nu: Att jag vill börja plugga ha pengar oooh kaffe ska ut och röka. Typ,


Kommentarer
Postat av: elliiii

rättning:
*nalle=Leia

Svar: hahah true dat
None None

2013-10-17 @ 23:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0