attack of the killer b-sides

Måndag. Ny start. Dör lite för är otaggad men ändå så fkalhjgfyhuegrygfeuy taggad på att bli fit och fin.
Startade morgonen med en kaffedoftande lägenhet, kvarg och ett ägg tillsammans med greys. Har lyckats övertala Isak och har nu EN YNKA men ack så värdefull matta i lägenheten. Har fått till tvhörnan riktigt mysig nu med mattan då, ett nytt större bord, blommor och LJUS. JAG ÄLSKAR LJUS!!! speciellt nu i höst och vinter tider.
Vi var på ikea igår och köpte lite grejer. En skohylla till hallen tillexempel, så alla skor slipper stå på golvet. Lovar det är typ 15 par skor framme. Och vi är två pers? Lol. På tal om skor, har abstinens efter ett par nya. Vet att jag nyss köpt mina martens wannabe's, har ett par röda martens kängor jag knappt använt och sånt men ändå? Älskar skor. Det var shoppingfestival i erikslund igår och jag gjorde misstaget att gå och kolla lite, hade inga pengar och hjärtat och själen BLÖDDE när jag såg alla erbjudanden, och börja nästan grina när det låg 5-6 skoaffärer med snyggaste skorna ever på rad. Isak fick nästan dra mig förbi affärerna. Haha lol.
 
Har ett boxpass med mamma ikväll, hoppas på att få in boxpasset till en rutin och kanske köpa ett par egna LILA boxningshandskar. Sen spinning imorgon, och gymintro på onsdag. ÅH <3
Och på lördag ska jag på kopparbergsmarknaden, som jag gått på alla år sen jag kan minnas <333 BÄSTA.
Ska köpa nya mysiga vantar, plus strumpor, de gör jag varje år.
Ogillar min blogg lite, skriver ju bara massa tjafs och onödigheter? MEn vem bryr sig. #YOLO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0