faster we falling

Hade en fin söndag igår. Vaknade tidigt kollade på band of brothers och drack kaffe medans mina älsklingar fortfarande sov. Åkte till husby, leia sprang runt som en galning på gräsmattan lycklig som få. OCH JÄVLAR VAD VARMT DET VAR. Var tvungen att täcka mina håriga ben så jag hade svart långkjol. Dog. Sen var vi uppe vid gammelgården, drack kaffe och lyssnade på gubbar som sjöng och spelade dragspel. Och Leia var superduktig bland allt folk. Så stolt över min prinsessa. Funderar att göra en tatuering, typ hennes huvud plus en prinsesskrona. Skulle ju vara superfint. Tränade också. Duktiga jag. Kämpar fast än jag bara vill ge upp, ligga i soffan, äta godis och vara fet. Men nope, inte igen.
 
Har en bra vecka framför mig! Idag ska jag träna med mamma, imorgon ska jag på spinning, på onsdag ska jag bjuda pappa på middag, torsdag ska jag förmodligen dejta mimmi, på fredag kommer mormor och på lördag ska jag isak mamma mormor min moster magnus och hampus på kryssning! Ska bli så fruktansvärt skönt och kul.
Min första tenta ska förövrigt vara klar på fredag, måste verkligen plugga ordentligt denna vecka. Kan inte slarva när jag knappt kommit igång. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0