tjäna

 Nu börjar jag gå runt i tjocka/ stickade strumpor inomhus för jag hatar att frysa om fötterna, och det mina vänner är ett tecken på att hösten är här. Annars då? Mitt hjärta har bitit av sladden till datorn så den kan jag inte använda (leia alltså, inte Isak) och det suger ju rätt hårt eftersom jag pluggar på den datan. 
Var ner på må bättre igår och fick en pt analys, alla borde göra en sådan för jävlar vilket wake up call det var. Det slutade alltså med ett upplägg som ska hjälpa mig att gå ner inte tio inte tjugo utan TRETTIOEN kilo till nästa sommar. Så det är alltså nu det vänder ordentligt. Styrka 2 gånger i veckan, kondition/pass 3 gånger i veckan och sedan 5 måltider per dag och massvis med vatten. Är fruktansvärt peppad och planerar vad jag ska köpa för fin klänning till nyår (då ska jag ju ha gått ner ganska många kilon ändå). Fick även reda på min fysiska ålder och det var ett så jävla hårt slag i magen MEN ännu mer anledning till att faktiskt ta detta på allvar. Men måste nog säga att det jag ser mest fram emot är att mina bristningar kommer bli ljusa och inte synas nå mycket, jag kommer må mycket bättre psykiskt och att förvåna släkten när dem ser mig vid jul! Gjorde en träningsblogg för ett tag sedan där jag kommer uppdatera om min träning så där får ni väll kika in om ni är intresserade! Sen ska jag börja tagga alla mina bilder med #aldrigvila #workout #iwillican och skriva all träning på engelska för de är ju så man gör!!!! Haha skoja bara never ever att jag kommer göra det. Eller? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0