no rubrik for the wicked

För de första vilja jag ställa jocke berg mot väggen och fråga vad i helvete håller du på med? SÅ.BESVIKEN.
 
Annars hade jag en sån fin eftermiddag/kväll igår! Jag och isak åkte ut till norn, där de spelade in farmen förut, tillsammans med hans kompisar, och grillade, drack cola zero och åt marshmellows. Var ute i sex timmar och Leia fick springa fritt hela tiden, så kul att se hur glad hon är då. Bada gjorde hon också, gosleia. Efter att sett solnedgången som pågick bakom molnen, fått solbrända kinder och ätit oss mätta på allt vi hade med oss så åkte vi hem och somna på en gång. Så arg på mig själv att jag inte hade med mig kameran, hade fått så fina bilder.
 
Idag är leia skit trött och jag har tagit en lång sovmorgon,druckit kaffe och kollat på gossipgirl. BEHÖVER EJ PLUGGA <3 och ikväll ska jag hem till pao för att grilla. Gos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0