understanding what we've grown to be

Känner lite såhär på allt just nu^  (förklaring: rätt happy men ändå fuckkoff-mode)
 
Ätit påskbord i norberg med farfar farmor sara pappa och isak. Åt inte ihjäl mig och rullade inte därifrån-skönt.
Har skaffat mig en matvåg...ok. Kommer bli tokig på att räkna och väga MEN så värt det. Trött på att känna mig tjockis och svullen och sur så en gång för alla, nu är det fan dags. 4real. Och träningen kommer inte förstöras isommar eftersom de typ är de enda jag kommer kunna göra om dagarna när alla jobbar plus att jag kan inte dricka på helgerna = träningsresultaten förstörs ej av alkohol och slarv. Kanske borde vara på gymmet 08-17 när de endå bara finns det att göra. haha...
Har ett diskberg samt pluggberg som väntar på mig så...hejdå hemska värld.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0