what

Klockan har passerat 15.00 och jag har inte rört en enda bok. Inte vart inne på fronter och inte läst något skolaktigt över huvud taget. Jag liksom....kan.inte. Har en uppgift som ska vara klar imorgon och har inte ens börjat. VAD HÄNDER MED MIG JAG SOM VART SÅ JÄVLA DUKTIG?!?  Istället har jag sökt jobb. En hel drös faktiskt.
Har sån ångest för framtiden igen, men varför??? fattar ej. Vill röka massa men har bara en e-cigg som inte var speciellt tilltalande. Aja då kan jag iallafall ligga och röka i sängen samtidigt som jag kollar på sons of anarchy eller något såntdär som jag egentligen inte alls har tid för. Fan då tove.
random picture only 4 you
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0