pluggoman

Nu har skolan dragit igång och det var verkligen bara pang på alltihop. Har läst mer än vad jag gjorde sista terminen på gymnasiet på dessa 3 dagar. No kidding. Men det är intressant ändå och jag plågas inte, inte så mycket iallafall. Måste dock tänka på att inte överdriva mitt läsande och pluggande för nu har jag setat ca 10 timmar två dagar i rad.och jag skulle egentligen kunna låta bli att plugga idag. Så tänker jag dock inte göra, bara läsa lite mindre. Har fortfarande inte riktigt svalt att många i min "klass" är dubbelt så gamla som mig, har barn och massa annat som gör att jag känner mig så jävla liten, men vad gör det. Är väl inte sämre för det.
 
Från det ena till det andra blir jag snart med iphone igen, skönt!! Och jag fyller 20 om 8 dagar. Sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0