"are we enough to keep it together?"


Ångest lördag. 95% säker att jag körde på tentan igår, låg i fosterställning och kollade på pll i 3,5 timme efter det. Isak slutade tidigt, vi åt tacos med Linus som var här hela kvällen igår. Gosigos. Min lillebror har vuxit upp till en redig karl, lite scary faktiskt. Vi kan disskutera musik (för vi har samma musiksmak) och jag har introducerat honom för a day to remember och han gillade dem. GLADAST.

Om ett tag ska jag hem till mamma för mat och sällskap, ska ta med mig en bok och läsa i mitt gamla flickrum och känna mig som sexton igen. Behövligt efter alla tankar om att jag saknar att vara "ung" och spontan.
Lyssnar för övrigt på the libertines (!!!) och får lite magknip. 2012-2013 var så jävla bra, till viss del iallafall, och tänker på alla kvällar som vi skrikit med till what katie did och time for heroes.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0