rubrik vad är det

Är rätt så förbannad på nurvarande kurs, lärare är inte kontaktbara och vi ska skriva en hemtenta som vi knappt fått några instruktioner på??? OK. Vill lägga mig ner och skrika MEN om ca 1 vecka HAR JAG LOV!!!! ett tag iallafall... sen ska jag jobba mycket mycket men har både kryssning campingtripp och resa med mamma planerad, sen ser jag fram emot tatueringen i höst och utomlandsresan i vinter! Vill klippa av mig håret och färga det blont men nej törs ej. Vill träna men nej jag är sjuk, vill bli smal men nej jag kan inte träna.
 
Totalt onödigt inlägg men blir så förvirrad på skolverkets hemsida så måste ta en paus.
Här har ni en bild:
 
...nähä det gick inte att ladda upp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0