Thank you God, it's friday.

Är lycklig över att det är fredag men egentligen gör det ingen skillnad på det faktum att jag hur som helst måste plugga i helgen. Däremot överraskade jag mig själv och var så mycket mer produktiv idag än vad jag trodde, och fick ihop min vetenskapliga text utan några problem. Hatar när två delar i en kurs överlappar varandra och man måste hålla på med båda delarna samtidigt, blir så confused.
Undrade förövrigt här om dagen hur jävla mycket snor en kropp kan producera eftersom jag använt upp 2 toarullar de senaste dagarna, googlade och fick fram svaret "0.5 liter/dag".... okej.
 
Nu ska här rökas och diskas och handlas och ätas enchiladas (min och isaks taco-fredag ungefär) älskar enchiladas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0