här ligger jag och blöder

Som val av roman till vår kommande tenta har jag valt Jenny Jägerfeldts "här ligger jag och blöder". Jag har läst den förut, för ca 1 år sedan men jag skulle lika gärna kunna läsa den 100 gånger om. Förutom att jag läser den har jag läst ut två böcker den senaste veckan, only väg is upp och det handlar om dig (ni vet, sandra beijers bok som jag började läsa innan sommaren men hann inte längre än 20 sidor innan livet kom imellan). På sidan om läser jag även "att skriva" av Stephen King och alltså den boken vill jag ta med mig ner i graven tror jag. Dels för att den är bra och dels för att den ger tips och dels för att den är bra bra bra.
Började även igår på Amanda Svenssons bok "välkommen till den här världen". Har jag inget liv undrar ni? Nej jag tror fan inte det.
 
Sen jobbar jag ju också, och pluggar och flyttar. Men allt det där vet ni ju redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0