JAG LEVER!!!

Nämen kors i jössenammen! Det är fortfarande tappra själar som tittar in här emellanåt, vad trevligt.
Frånvaron beror på 
1. Glömt mitt lösenord men kom nyss på det igen
2. Noll intresse? Alltså har för tillfället absolut ingenting intressant att komma med
3. ...kom inte på något mer
 
Men iallafall. Jag har sökt till sjuksköterskeprogram på flera olika orter till vårterminen och är så jävla nervös, får antagningsbeskedet om 2(!!!!) dagar och vill kräkas. 
Annars gör jag detta om dagarna: pluggar socialpedagogik, läser böcker, jobbar jobbar jobbar, pussas med isak. Umgås med friendZ också såklart och fikar på nya WAYNES COFFE?!? som ägaren av plushuset tydligen investerat i. 
 
Men...hörs då!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0