JAG SKA BLI SJUKSKÖTERSKA

Så, hörrni. Jag ska bli sjuksköterska. Jag ska flytta till Falun (inte nu direkt, men under 2016), jag känner äntligen att allt slit var värt. Jag är så himla glad och lycklig. 
 
Just nu läser jag socialpedagogik, det kan vara bland de krångligaste jag försökt lära mig på på ett tag (bortsett från matematik B). Den är intressant, men svår. Och jag känner mig rätt kass och insperationslös. Men vad gör det om hundra år? Kan tänka mig att de känns relativt ointressant pga kommer inte ha speciellt mycket användning av betyget jag får, men där emot kanske av det jag läser. 
Skit samma. Julafton är endast nio dagar bort, sedan juldagen som jag får fira med mina allra bästa finaste. Sedan nyårsafton med lasvegas tema. Sen är det januari och den 18e börjar min utbildningen. Och sen fyller jag 22, men det får gärna gå omärksammat förbi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0