dag 02

Min första kärlek

Christoffer Ekendahl är, min bättre hälft, min bästa vän, min romeo, mitt allt, min gullegris osv.
Jag minns så väl första gången jag såg honom. Det var inne på mc donnalds i hedemora, bland hamburgepapper och coca cola muggar. Vilket ställe. En vecka efter det var de sista april och vi träffades vid järnvägsövergången vid holmen, och för att göra en lång historia kort satt vi på en bänk, jag fick hans nummer och skickade ivrigt iväg ett sms dagen därpå. Efter det så rullade det på, vi träffades ett par gången och jag var lika nervös varje gång, började känna att jag fick fjärilar i magen och ville mest bara kasta mig i hans armar och pussa ihjäl honom. Och tillslut så blev det så. Första gången vi kysstes låg vi i min säng, på spotify var "chasing cars" på och mitt hjärta hoppade nog för en sekund ur bröstkorgen. En kväll frågade jag rakt ut om det var dags att ändra status på facebook, så den 26 maj fick bli vårat datum. . Christoffer är den finaste, sötaste, vackraste och underbaraste personen jag vet och han är min första riktiga kärlek
.


Kommentarer
Postat av: cila

åh vad gulligt (a)

2011-03-15 @ 20:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0