Håkan

Du vet inte när
Men det kommer en dag
När ingen i gränden här vet vem du är
Och du får vila ut
Men jag tror det blir skönt
Det finns en ny Raskolnikow nu
Bakom varje hörn
Någon som du

------------------------------------------------------

Blitt sparkad runt några gånger
Som en del måste bli
För att fatta vad som betyder nåt
Och vem som går att lita på

Men när du var med mig
Musiken slutade aldrig
Du bara får mig att hänga, hänga kvar





Grät när jag hade håkans konsert på andra sidan luren i fredags, att inte jag var där sved rejält.

Kommentarer
Postat av: Kikkz0r

Aw snuttis! Tyckte riktigt synd om dig som inte kunde vara där!

2011-09-20 @ 21:02:19
URL: http://kristinanygards.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0