Day 01- A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself

image description
Okej, en hyffsad nytagen bild på mig och här kommer 15 intressanta faktan.. (vafan heter det) om mig:

  • Jag har under ca 2 år haft fruktansvärt svårt för ljudet av fingrar som knäcks, ryggar, nackar och ja allt detdär ni vet. Varje gång jag hör det så har jag fått lov att hålla för öronen eller helt enkelt gå där ifrån. Dock börjar detta tyna bort vilket jag är tacksam över, men jag tycker fortfarande att det är obehagligt.
  • När jag gick i 4an böt jag skola pga mobbning.
  • Jag ör otroligt dålig på att få saker gjort. Skjuter upp det och sen lider jag av dålig samvete.
  • I höstast fick jag diagnosen medelsvår deppresion och posttraumatiskt stressyndrom.
  • Jag har sett de 3 första säsongerna av förhäxad 5 ggr och resten av säsongerna 3.
  • Jag har relativt bra självförtroende och tillåter mig själv att tycka att jag är förbannat snygg ibland.
  • Min morfar dog när jag var 12. Han var även bland mina närmaste vilket gjorde att jag gick in i en lång svart period som jag inte har så mycket minne ifrån.
  • Jag har MVG i hemkunskap.
  • Jag har sett en person blivit skjuten.
  • Jag röker 1 paket cigg på två dagar, om inte mindre ibland.
  • Jag lyssnar på bandit rock varje dag.
  • Jag och min kompis Kristin i Örebro träffades på Kamrat när jag var typ 11 bast, och har fortfarande jättebra kontakt.
  • De senaste gångerna jag varit på krogen har jag bränt över 500 spänn på drinkar.
  • Jag har ägt ungefär 9 par converse.
  • Jag hatar mina naglar. Fulaste naglarna någonsin. Fyfän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0