fanfanfan - kl. 03.00 på natten

we heart it (finaste pete)
 
Kan inte sova. Rökt cigarett på cigarett , lyssnat på massa musik, skrivit som en tok i min deprimerande förvirrade anteckningsbok och stirrat på igelkottar som springer på gården, utan att mr sömn vill komma och dejta. Förra söndagen, måndagen, dygnade jag, undrar om det blir så igen. Fast klockan är ju egentligen inte så mycket. Tur att jag inte ska upp och jobba imorgon, eller ja tur och tur... Är det bra väder imorgon ska jag iallfall fortsätta med mitt arbete här hemma ute på gården sen ska jag väll filosofera på livet som vanligt på någon bänk någonstans. Lukas kommer hit när han slutat imorgon iallafall, har sån tur att han vill hänga med mig även fast jag känner mig som en död plastpåse (eh ja, plastpåsar kan vara döda?).
Nu ska jag väll kanske fortsätta med mitt tänkaskrivarökakollapåigelkottar och hoppas på att john blund kommer.
 
OCH VARFÖR FUNGERAR INTE BLOGG.SE APPEN????
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0