Lördagkväll

Började dagen med kaffe i solen, sedan övningskörde jag i typ 1,5 timme men kunde hållt på mycket längre för det är så jävla roligt. Borde fan gått fordon pga mitt extrema bilintresse, men nu ska vi inte gå in på det. På kvällen drack jag vin med mamma och pappa framför tvn fram tills zarre kom, då drack vi mer vin och lite öl osv osv, och efter att sett loreen ta hem skiten dansade vi litegrann på mitt rum och drog sedan ner på krogen. Det var egentligen inte så roligt,men trevligt. Gick med en halvsnurrig skalle hem vid tolv, men gick sen hem till cila och drack the och snacka om allt möjligt så jag har nästan nyss ( har hunnit slänga ihop en sallad och tagit bort sminket) trillat innanför dörren. Nu ska jag sova i min alldeles för stora säng, godnattttttt


Kommentarer
Postat av: saranya

Smygfoto alltså ;)

2012-03-11 @ 11:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0