helgen

fredag; en "jag kör ikväll" planering ändrades drastiskt till en "all in kväll"... Drack allt från cider till jackdaniels och ja...jag mådde inte speciellt bra på lördagmorgon efter ca 4,5 timmes sömn och sånt. Hur som helst så blev jag piggare rätt snabbt och vid 14.30 satt jag och isak på varsin stol i sala för att lyssna på våran hundkurslärare i 3,5 timme. Var hemma vid halv åtta ca, åt tacos mös med Leia och Stella, åt tofefee (eh stavning?!?) och kollade på skräckfilm. Kom i säng vid 1, var så jäääääävla trött och sov till 12 idag (wow). Har sedan bakat och fixat till pappas farsdagspresent, fikat och nu är klockan 18 och jag kollar på rutiga flanelljackor som känns lite typiskt hundägaraktigt. Kommer ha de när jag är i skogen alltså. Inte annars hehe...eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0