lördag

Gud vilken härlig dag det har varit idag!! Började dagen vid 08 med kaffe och nyhetsmorgon (standard) . Åkte sen hem och åt frukost hos mamma, Tommy var där (=hotellfrulle). Sen åkte jag och Mamma ut i skogen med hundarna för att plocka ris och mossa och sånt för att kunna göra fina julkransar! Var så svårt att få till det bra men ändå så himla roligt
och mysigt att pyssla ute i solen med en kopp kanelte och nynna på julsånger. Vi åkte även och handlade en massa saker på öb fransens och Coop, alltså julhandla är bland det bästa som finns. Blev så fint här hemma. Vi har också bakat pepparkakor och lussekatter. Känns som jag klämt in 3 dagars aktiviteter på en dag men så himla roligt. Isak jobbar idag och kommer hem inatt. Vi har knappt setts sen i torsdags och idag har vi "första pussen årsdag", men vi myser till det och åker till Västerås på måndag istället för Isak är ledig hela veckan <3333 det är typ som 7 julafton på raken! nä nu tänker jag röka och gå och sova så det lan bli morgon så jag kan fixa en riktig adventsfrukost! Här är en dålig bild på vårat sovrum :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0