common courtesy

Saker att se fram imot:
Håkan konsert
Silverstein konsert
Adept konsert
Stockholm med isak
Nyår
 
Annars då? Söker jobb så jag kan få pengar från arbetsförmedlingen någon jävla gång. Sökte nyss ett i borlänge som jag faktiskt hoppas rätt hårt på och ev kan tänka mig istället för att börja plugga i januari, kanske flyttar till borlänge då. Efter provanställningen är färdig alltså. Aja whatever.
Har 1 cigarett kvar och 33kr på kortet. Pengar kommer på fredag och jag får ont i magen. Får rota i mina gamla jackor, hittade en 50lapp där sist det var kris.
Och ADTR's nya album... ALLTSÅ DÖR FYFAN <3 Att jag upptäckte detta typ 1 vecka efter släpp var ju sjukligt pinsamt och vet inte om jag ens förtjänar att kalla mig själv för ett äkta ADTR fan för sådant bör man veta om,men det är jag ju så..japp.
 
I reserve my right to feel uncomfortable reserve my right to be afraid.
I make mistakes and I am humbled every step of the way.
I want to be a better person. I wanna know the master plan.
Cast your stones, cast your judgement, you don't make me who I am.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0