wahhn fan

1) Skolan gör mig superstressad och tydligen trodde läraren "att jag hoppat av", av en oförklarlig anledning dessutom? Detta resluterade i att jag inte hade någonstans att lämna in min hemtenta.
2) Min dator gick sönder och fick köpa en ny fast jag inte har råd, mitt i svängen då det är som mest plugg och jag är som mest behov av pengar inför sommaren efter som jag 3) bara har ett helgjobb i 9 veckor.
4) Får skavsår och ont i knät och kan inte träna som jag vill vilket slutar i att ångesten över allting inte har någonstans att ta vägen vilket 5) resulterar i att jag inte gör något vettigt alls.
Slutsatsen är alltså att:
Läraren tror att jag hoppat av vilket gör att jag blir ännu mer stressad vilket gör att jag ännu mer gärna vill träna men det går inte pga skavsår och ont i knät. Jag är superfattig och fick lov att köpa en dator vilket gör att jag blir ännu mer fattig och jag har bara ett jobb i sommar som ger mig pengar som räcker till att endast betala mat + hyra.
Så här sitter jag och stirrar in i väggen, väntar på att jag ska vinna pengar på triss, få ett jobb, en fit body och att någon gör mitt skolarbete.
 
....Är det såhär det är att vara vuxen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0