Dag två


Shoppade massa idag, inklusive dessa två vinyler. Dör att jag har en libertinesplatta, kommer ta med mig den i graven!! Simon & Garfunkel från deras spelning i central park 1981, också jävligt najs!!!! 
Fikade även på ett mysigt fikahak som tillhörde bengans, där vi satt hade de massa gamla foton på fina människor, bland annat dendär snyggingen (tyvärr Mimmi kunde jag inte sno med mig den) samt Kent och såna fina. Kaffet var äckligt dock. 
Där vi satt såg det ut såhär, så himla mysigt och himmelskt bekväma retrosoffor! 
Efter kvällsmat och torsdagsöl på ölstugan (allts bästa namnet, skriker typ Tove om det stället) så hittade vi den största godisaffären jag har sett! De hade seriöst alla godissorter som finns, och bilden ovanför visar bara en del av allt som fanns. Godisköpandets syfte var att vi skulle sitta på hotellrummet i vår kingsize säng och kolla på film, vilket vi gör nu. Är så jävla slut i kropp och fötter efter allt vandrade idag. Knappt setat still på 13 timmar! 
Denna utsikt vaknade jag förövrigt upp till imorse. Göteborg är så jävla fint fint fint och trivs så himla bra! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0