kalla det vad fan du vill

De senaste dagarna har jag skrivit skrivit skrivit. Fattar ej vart all inspo kommer ifrån men har lyckats skrivit en helvetes massa sidor. Det är kul och avslappande och jag tänker inte på någonting annat. Att jag inte har gjort detta ännu oftare? Finns inget bättre än att komma på en idé, anteckna lite snabbt sen bara låta fingrarna smattra på datorn tills ögonen går i kors.
 
För övrigt läser jag sista boken för denna kurs, kalla det vad fan du vill av Marjaneh Bakhtiari. Så bra läsning.
Alla böcker i denna kurs har förövrigt varit förvånandsvärt bra, vilket har underlättat pluggångesten en hel del.
Nästa kurs, den som ligger så fint över jul och nyår fram till mitten av januari ( :) ) innehåller böcker som hundraåringen och små citroner gula plus att vi ska se massa filmer, som sagan om ringen, matrix och pretty woman. Hur fett är inte det egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0