Här ligger jag med min söndagsångest


Bildis snodd av idis från i fredags.

Nyss sagt hejdå till Emma och nu ska jag spendera första sommaren helt utan henne på typ 4 år. Wierd.. Får dricka vår Bellman tillsammans över Skype. 
Idag har jag kollar på orange is the new black, ett avsnitt kvar = ångest. Fikat hos mamma, storhandlat, ätit pizza i soffan framför family Guy, och ja, hängt lit med Emma samt har för tillfället söndagsångest. Veckan bjuder på jobbrelaterat måndag - söndag, är dock ledig 4 dagar efter det. Ser nu fram emot sommarens höjdpunkter: camping tripp med HedemoragangzterZ och Stockholmsskärgård med mamma och tatueringen i augusti. Sen såklart fina sommarkvällar när jag inte jobbar och ölen varje fredag då jag inte jobbar 06:45 dagen efter. Nu överväger jag att 1: kolla på sista avsnittet av OITNB 2: stirra upp i taket till 06 imorgon bitti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0