stuck forever

Sväljer böcker som om de vore godis. Funderar på varför inte jag kan få ge ut en bok. En fin liten gullig bok med fint omslag och perfekt typsnitt. Att jag läser till svensklärare är iallfall alltid någonting, och bättre än ingenting. Det kan man åtminstonde försörja sig på. Tänker även att jag är inne på helt fel spår och har framtidsångest. Vill ha mer, något mer kreativt, något som mättar min stackars estetiska själ. Vad skulle det vara? Konst/sång/skriv-lärare på ett estetiskt program? Ja det vore näst intill perfekt. Men jag vill även bli sjuksköterska, socionom och sånt. Gud. Varför måste man välja?
 
Sitter alltså här med någon typ av torsdag-natt-jobb-framtid-ångest D.V.S. kan inte sova.
Beställt hem the fault in our stars och första delen av game of thrones serien och längtar efter att få lägga mina ögon i dem, om jag har tid i min jobba-äta-sova cirkel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0