type O negative

Blivit helt förstörd pga lyssnat musik från 2012/2013 lol. Så farligt, blir nostalgisk, får ångest, saknar studenten, känner mig gammal, WAAAH.... var ju nyss 18 och gick på krogen 25 helger i rad? Och var bakis och sov till 13? Och fick maten lagad och kläderna tvättade och inga räkningar att betala? Och spelade musik och ritade jämt och sånt? Var uppe sent om nätterna och var expekt på att skolka? Hallå.... sluta :(
 
Annars då? Åker till enköping imorgon och firar att Emma fyllt 20! Jag och mina 75kr kommer dock inte gå på krogen, vilket suger, för är värsta festsugen. Men nästa helg är det iallafall handduksfest i hedemora, vilket ska bli kul. Har ingenting att skriva, är arg på högskolan för att de är konstiga? Dricker massa kaffe, fotar Leia när hon sover samt hostar till jag dör. Och tänker på fina farfar <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0