meh

Jag har inte fan tid för någonting förutom plugga och jobba, K O N S T A N T, och jag har så svårt för att kunna veta hur man gör för att kunna slappna av och ta det lugnt. Hitta de där guldkornen i vardagen som gör att man glömmer allt som har med skola och jobb att göra men ICKE. Fan i mig att det ska vara så jävla svårt.
Kursen vi har nu kräven hur mycket läsning som helst, och är det så att man inte är 140% påläst får man skit för det och känner sig värdelös och börjar tvivla på sitt val av utbildning. Fan.
Jobbar gör jag varje helg, jobbat 3 helger och har 3 helger till bokade, och sedan kommer snart julbokningarna att rasa in. Jag klagar kanske, och det finns folk som har det värre. Men ibland kräver vårt twistade samhälle att man ska gå in i väggen innan man ens hunnit fylla 21.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0